• Łatwy w obsłudze autopilot – obsługa jednym palcem bez konieczności zwalniania uchwytu
  • System progresywnego przyśpieszenia od 0 do 100% (jak w motocyklu)
  • System łatwego zwalniania mocowania śruby napędowej
  • Sztywna, trzypłatowa śruba napędowa
  • Przednia osłona śruby napędowej
  • Mechaniczne uszczelnienie ceramiczne oraz grafitowe wału śruby napędowej
  • Obciążenie w słonej wodzie wymagane do neutralnej pływalności: ok. 800 gr
  • Korpus z tworzywa sztucznego (HDPE)
  • Części głowicy, manetki oraz dyszy wykonane z bardzo wytrzymałego plastiku
  • Uszczelniona pokrywa baterii
  • Bateria 36 volt litowo-jonowa - akumulator bez efektu pamięci i efektu leniwej baterii
  • Możliwość całkowitego odłączenia baterii

Czytaj więcej: DIVERTUG V-IV/800 BASIC

Cechy szczególne

  • Wskaźnik naładowania baterii
  • Cyfrowy obrotomierz
  • Czujnik temperatury silnika
  • Czujnik zalania
  • Wyświetlacz na obudowie
  • Możliwość ładowania baterii bez konieczności demontażu skutera (opcja)

Pozostałe cechy modelu:

  • Łatwy w obsłudze autopilot – obsługa jednym palcem bez konieczności zwalniania uchwytu
  • System progresywnego przyśpieszenia od 0 do 100% (jak w motocyklu)
  • System łatwego zwalniania mocowania śruby napędowej
  • Sztywna, trzypłatowa śruba napędowa
  • Przednia osłona śruby napędowej
  • Mechaniczne uszczelnienie ceramiczne oraz grafitowe wału śruby napędowej
  • Obciążenie w słonej wodzie wymagane do neutralnej pływalności: ok. 800 gr
  • Korpus z tworzywa sztucznego (HDPE)
  • Części głowicy, manetki oraz dyszy wykonane z bardzo wytrzymałego plastiku
  • Uszczelniona pokrywa baterii
  • Bateria 36 volt litowo-jonowa - akumulator bez efektu pamięci i efektu leniwej baterii
  • Możliwość całkowitego odłączenia baterii

Czytaj więcej: DIVERTUG V-IV/800 Cave Edition